دکوراسیون

جدیدترین کاغذ دیواری 1402

زمانی که قصد خرید کاغذ دیواری دارید باید انواع طرح های جدید کاغذ دیواری را بشناسید تا بتوانید دیوار اتاق‌هایتان را هم بروز نگه دارید. چه به دنبال طرحی امروزی باشید و چه نقش و نگاری مدرن که با محیط شلوغ زندگی شهری هماهنگ باشد یا بخواهید محل زندگیتان آرامش محیط روستایی را داشته باشد، می‌توانید از بین استایل و دکوراسیون موردعلاقه‌تان طرحی را برای خرید کاغذدیواری مناسب در نظر بگیرید. با تشخیص سبک موردعلاقه‌تان و مطالعه بخش‌های زیر می‌توانید تصور کنید خانه‌تان به چه شکلی در می‌آید.

انواع طرح های جدید کاغذ دیواری

کاغذدیواری‌های آجری

یکی از معروف‌ترین طرح های جدید کاغذ دیواری، کاغذدیواری‌های آجری هستند. قیمت این کاغذدیواری‌ها کم، نصبشان آسان و زندگی در نمای آن‌ها خوشایند است. همچنین با کمترین هزینه ممکن جلوه‌ای واقعی و نوستالژی به خانه‌هایتان می‌دهد که انگار آن را طراحی کرده‌اید.

کاغذدیواری‌های براق و درخشان

ترفندهای مدرن امروزی چاپ هر نوع طرح براقی را ممکن کرده‌اند. پس اگر دنبال نقش‌های خیره‌کننده هستید مانند یک نمای کهکشانی، زرق‌وبرق‌دار یا چلچراغی، حتماً برای سلیقه‌تان طرح مناسبی در بازار پیدا می‌شود. طراح‌های طلایی و نقره‌ای که کاغذ دیواری لاکچری به همراه دارند می‌توانند جلوه‌ای زیبا به خانه شما بدهند.

جدیدترین کاغذ دیواری

کاغذدیواری‌های بچگانه

اگر اتاق کودکانتان کوچک باشد می‌توانید با نصب کاغذدیواری ظاهری سرگرم‌کننده و آرامش‌بخش در آن به وجود بیاورید؛ با بزرگترشدن فرزند دلبندتان حس فردیت هم در آنها رشد پیدا می‌کند و نیاز به اتاقی دارند که براساس سلیقه‌شان شخصی‌سازی شود تا در آنجا بازی کنند و خوش بگذرانند!

استایل سلطنتی

اگر به دنبال یک استایل سلطنتی و باشکوهید، مدل اشرافی انواع طرح های جدید کاغذ دیواری هستند که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. برای چنین ظاهری احتمالاً باید به دنبال رنگ‌های پررنگ، طرح‌های کلاسیک و اشکال هندسی با طرح‌های ریز براق بگردید. از طرفی رنگ‌های کمرنگ‌تر ظاهر آرامی به خانه می‌بخشند، نور را در خانه بازتاب می‌کنند و باعث می‌شوند بزرگ‌تر به نظر برسد.

جدیدترین کاغذ دیواری

استایل روستایی

چه خودتان آنقدر خوش‌شانس بوده‌اید که در آدرس خانه‌ای روستایی زندگی کرده‌ باشید و چه فقط رویای خانه‌ای روستایی و پر از گل را دارید، این ایده‌های طراحی به دردتان می‌خورند. استایل های دکوراسیون منزل از کلاسیک گرفته تا مدرن امروزی متفاوت‌اند و هر کسی می‌تواند استایل مورد علاقه‌اش را از میان آن‌ها انتخاب کند.

جدیدترین کاغذ دیواری

استایل شخصی گرند الگلانس

فرقی نمی‌کند طرفدار استایل های سنتی باشید و دلتان بخواهد خانه‌تان ظاهر قدیمی داشته باشد یا اینکه استایل مدرن امروزی را دوست داشته باشید و با مد روز پیش بروید؛ استایل شخصی گرند الگانس در هر دو مدل کاربرد دارد. در این استایل با سلیقه شخصی خودتان خانه را طراحی می‌کنید.

جدیدترین کاغذ دیواری

هوای تازه و چکمه‌های گلی

این استایل در طرح های جدید کاغذ دیواری، استایل نور و روشنایی است؛ استایلی که فضای بیرون از خانه را به داخل خانه می‌آورد و به همین دلیل این‌گونه نامگذاری شده‌اند. برای اینکه از این مدل پیروی کنید مثلاً باید روزهای تابستان و رنگ‌های شاد آن را در نظر بگیرید و سعی کنید آن فضا را به داخل خانه‌تان بیاورید.

جدیدترین کاغذ دیواری

دیوارهای فصلی

مدل‌های پاییزی/زمستانی: از بین بافت‌های صنعتی، گلبرگ‌های عجیب و غریب و نقش عاشقانه فلامینگوها می‌توانید طرح‌هایی را برای فصل زمستان انتخاب کنید. همچنین با ترکیب نقاشی‌های باستانی دوره رنسانس، استایل دهه هفتاد میلادی یا طرح‌ها و رنگ‌های رایج آن زمان استایل مناسبی برای پاییز و زمستان به وجود بیاورید.

مدل‌های بهاری/تابستانی: برای این استایل باید از رنگ سبز و رنگ‌های مدرن پیشنهادی شرکت پنتوس استفاده کنید. همچنین می‌توانید روی دیوارها اشکال هندسی، بافت‌های چوبی و گل‌گلی یا نقش رزهای وحشی را برجسته‌تر نشان دهید؛ رنگ‌های ملیح را با این طرح‌ها ترکیب کنید و با الهام از ساحل زیبای تابستان سایه رنگ‌های ساحلی را با طیف سرد سبز و آبی دریا در خانه داشته باشید.

طرح های جدید کاغذ دیواری برای اتاق‌های مختلف

کاغذدیواری حمام و دستشویی

کاغذدیواری در دستشویی؟ بله، با کمی مراقبت و تهویه مناسب می‌توانید هر نوع کاغذدیواری را در حمام و دستشویی خانه‌تان به کار ببرید. فقط کافی است مطمئن شوید کاغذدیواری مدام در معرض آب قرار نمی‌گیرد. پس نباید در نزدیکی دوش، سینک دستشویی یا وان حمام کاغذدیواری بکار ببرید اما در قسمت‌های دیگر آن نصب کاغذدیواری هیچ اشکالی ندارد.

جدیدترین کاغذ دیواری

کاغذدیواری اتاق‌خواب

اتاق‌خواب نقطه امن شماست؛ جایی که در انتهای یک روز کاری خسته‌کننده برای استراحت به آنجا پناه می‌برید و می‌خواهید به دور از هر شلوغی در آنجا دراز بکشید و آسوده باشید. پس اتاقتان هر استایلی که داشته باشد و دکوراسیون اتاق خواب هر سبکی داشته باشد؛ مدرن، سنتی، روستایی، رمانتیک یا حتی خشن، باید برایتان آرامش به ارمغان بیاورد.

جدیدترین کاغذ دیواری

کاغذدیواری سالن ورودی

هیچ‌گاه نباید نسبت به تأثیر اولیه خانه‌تان بی توجه باشید. سالن ورودی اولین جایی است که مهمان‌ها می‌بینند و کاغذدیواری تأثیرگذارترین ابزاری است که می‌توانید با کمترین زحمت آن را به دیوار نصب کنید و خانه‌تان را در نگاه اول زیبا جلوه دهید. اگر دقیقاً ندانید چه طرحی باید برای سالن ورودی انتخاب کنید، نقش‌های عمودی پیشنهاد خوبی هستند زیرا فضا را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند و دید افراد را به‌جای کفش‌های دم در به سمت بالا معطوف می‌کند. همچنین با انتخاب یک تناژ گرم جلوه صمیمی و دوست‌داشتنی خانه‌تان را به رخ بکشید.

جدیدترین کاغذ دیواری

کاغذدیواری آشپزخانه

آشپزخانه مرکز خانه و گاهی حتی کانون زندگی به حساب می‌آید؛ در آنجا آشپزی می‌کنید و در کنار خانواده عزیزتان به صحبت می‌پردازیرد و غذا می‌خورید. آشپزخانه محل خوبی برای دیوارهای شاخص است؛ دیواری که با همه دیوارهای خانه متفاوت باشد، کمی شلوغ‌تر یا پررنگ‌تر باشد و همه اعضای خانه آن را دوست داشته باشند. شاید هزینه بازسازی خانه و بخصوص آشپزخانه خیلی هزینه‌بر باشد اما می‌توانید بدون هزینه چندانی یک دیوار شاخص در آن بسازید و ظاهر خانه‌تان را نو کنید.

جدیدترین کاغذ دیواری

طرح های جدید کاغذدیواری برای اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی قلب خانه است و  انتخاب طرح های جدید کاغذ دیواری می‌تواند ظاهر آن را خاص کند. استایل مورد علاقه شما هر چه که باشد، کاغذدیواری مناسبی برای آن پیدا می‌شود که به مذاقتان خوش بیاید.

اتاق کار

با انتخاب کاغذدیواری‌های براق امروزی، می‌توانید به خانه، استودیو یا اتاق کارتان ظاهری رسمی بدهید. این استایل به محیط کاری خسته‌کننده انرژی می‌بخشد و باعث می‌شود حس خلاقیت و سرزندگی در شما شکل بگیرد.

تحریریه شرکت محوطه سازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا