محوطه سازی

ایده های نورپردازی برای محوطه سازی

از میان روشهای مختلف نورپردازی یکی را انتخاب کرده تا بتوانید فضایی بی نقص برای سرگرم کردن خانواده و دوستانتان پدید آورید و به مهمانی خود در تمام طول شب ادامه دهید.

ایده های نورپردازی به وسیله لامپهای رشته ای

لامپهای رشته ای به تعبیری لامپهای جشن ها هستند. از آنها به منظور درخشان نمودن محل نوشیدنیها و غذاهای خود ، و یا نورانی کردن فضای رقصیدن استفاده کنید. همچنین از این لامپها میتوان برای پیچیدن دور کنده ی درختان، نرده ی محافظتی چوبی یا حتی داربست زدن در یک مکان مرکزی غیر منتظره! کمی خصلت و حس قدیمی بودن فضا را با اضافه کردن “لامپ رشته ای ادیسون” یا “توپ های جیوه ای رشته ای” آویزان در آلاچیق بوجود آورید.

ایده های نورپردازی به وسیله فانوس ها

فانوس ها با پخش رنگها ، به ضد زمینه ی سبز رنگ محیط میپردازند و در انواع مختلفی در دسترسند. سایزهای مختلف آنها را با هم ترکیب کرده تا میز نهارخوری یا بوفه ی خود را به نور آمیخته کنید. فانوس های کوچکتر را به صورت گروهی در گوشه ی میز ، نزدیک به صندلی های نشست و گفتگو ، و بزرگتر ها را بر روی زمین با هدف صمیمی تر کردن فضا قرار دهید. همچنین از فانوس های ال ای دی نیز برای نورپردازی ای گرما بخش، بدون تولید گرما استفاده نمایید.

در مورد سطوح خودتان را محدود نکنید ، در این باره میتوان فانوس ها را به صورت های مختلف در محل کلیدی مکانها از سقف آویزان کرد و نورپردازی ای بینظیر پدید آورد. همچنین آویزان نمودن آنها از شاخه درختان و آلاچیق ها فضایی دلنشین را بوجود می آورد.آنهارا یکی در میان در ارتفاع های متفاوت نصب نمایید تا ابعاد را نیز به طرحی تان بیفزایید.

نورپردازی فضای سبز

این نورپردازی شامل درخشان نمودن درختان ، بوته ها و مجموعه ای از گلهاست که شما آنهارا کاشته و رشد داده اید و تلاش سخت خود را بوسیله ی این نورپردازی به نمایش همگان بگذارید. نورافکن ها و چراغ آنها بهترین ابزار نورپردازی درختان و مکان های باز در باغ شما به حساب می آیند. بیشتر لامپ های نورپردازی در فضای سبز در ولتاژهای پایین ، خورشیدی و ال ای دی در دسترسند و همچنین در بسته هایی شامل آنچه که شما در طراحی نورپردازی فضای بیرون خانه خود دارید، ارائه میگردد. شما میتوانید این طرح ها را در انواع مختلف و متنساب با استایل طراحی خود انتخاب کرده و بکار ببرید.

ایده های نورپردازی به وسیله گودال (پیت)های آتشین

گودال (پیت)های آتشین میتوانند فضایی سرگرم کننده برای گردآمدن در کنار هم در تمامی فصول باشند و صدای جلز و ولز آتش همیشه دلیلی برای جمع کردن افراد در کنار هم بوده است. در کنار یکی از این گودال ها تعدادی صندلی بگذارید تا بتوانید فضایی رویایی برای نشستن هم داشته باشید!

گودال ساده ی چوبی مکانی بسیار مناسب برای تفریح میباشد اما خود را تنها به این مدل محدود نکرده و از مدل گازی این طرح نیز استفاده کنید.

ایده های متفاوتی مانند قرار دادن مارشمالو ها و شکلات ها و انواع خوراکی ها استفاده نمایید ، هر ایده میتواند برای یک شخص مخصوص بکار آید.

ایده های نورپردازی به وسیله شمع و مشعل ها

شمع ها نوری با تابشی نرم و با صلابت را محیا میکنند. آنهارا در کنار هم و بر روی میز ناهارخورییا کناره ی آن برای تاثیری چند برابر بچینید. اگر دارای نوزاد یا حیوان خانگی هستید ، به شما نوع ال ای دی های شمع مانند را معرفی میکنیم که بدون شعله اند که همان میزان نور ، اما بدون خطر را برایتان فراهم میکنند.

مشعل هایی به صورت فلز تزیین شده یا بامبو برش داده شده تاثیری بسزا در خاطره سازی بیرون خانه تان ، با مقدار اندکی هزینه را به همراه می آورد. البته بدلیل داشتن شعله ی فراوان از نصب آنها در زیر درختان و نزدیکی گیاهان و در کل هر وسیله ای که ممکن است آسیب ببیند بپرهیزید.

نقشه ی ساده ای را رسم نمایید

این خیلی خوبه که برای بازی و تفریح برنامه ای داشته باشید. در مورد تمام فعالیت هایی که میتواند شما را سرگرم کند و اینکه چگونه میتوانید آنهارا در بیرون خانه اجرا کنید فکر کنید. برای فضاهای کوچکتر نیز زمینه ای صمیمانه را بوسیله ی کنار هم قرار دادن فانوس ها و شمع ها پدید آورید. نورپردازی فضای را برای تزیین پاسیو و راهی که از پاسیو به خانه میرسد استفاده کنید. اگر حیاتتان در تابش مستقیم نور خورشید است از روش نورپردازی خورشیدی استفاده کنید، در غیر اینصورت از ال ای دی های کم ولتاژاستفاده کنید. نورپردازی کف یا پله ها به نورهای روی زمین اضافه میکند ، در حالی که به ایمنی را مسیر حرکت اضافه میکند.

اگر دارای فضای وسیع میباشد ، از نورها برای جدا کردن منطقه ها و تشخیصشان از هم استفاده کنید. لامپهای رشته ای برای استفاده در آلاچیق ها و بوجود آوردن مهمانی ای شاد موثر است. گودال آتشین شبی گرم و تند را به اصطلاح مکانی به اسم خانه ی دوم را برای کنار هم آوردن افراد پدید می آورد. از نور افکن ها برای درخشان نمودن درختان و بوته ها و به منظور اتمام طراحی ، مشعل هارا در بیرون خانه برای برگزاری مراسم شامگاه استفاده کنید.

شرکت محوطه سازی مهندس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا