معرفی مناطق

بهترین کافی شاپ تهران کجاست

چه احساسی به شما دست می‌دهد زمانی که این کلمات را می‌شنوید؟ پیژامه، ایمیل جواب داده نشده، توئیتر، قاشق، فایل مرتب نشده، ۴ صبح، رخت‌خواب نامرتب. اگر این عبارات برایتان تصویر کاملی ایجاد می‌کند می‌دانید که کارکردن از خانه یعنی چه. یک دلیل وجود دارد که کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها وجود دارند؛ برای اینکه شما را از قرار دادن در تصویر ذهنی بالا دور کند و بتوانید در محیطی مناسب به کارتان بپردازید. جدا از قهوه خوب چیزی که احتیاج دارید جایی است که بتوانید در آن به راحتی کار کنید البته وایفای پرسرعت هم فراموش نشود. در ادامه لیستی ده‌تایی از بهترین کافی شاپ تهران معرفی کردیم که می‌توانید در آنها هرچیزی که برای محیط کاری نیاز دارید را در کنارتان داشته باشید.

کافه وادی اسکان

یکی از بهترین کافی شاپ تهران، جایی دنج مناسب قرارهای کاری که می‌توانید مدت زمان طولانی در آن بمانید، البته کیفیت قهوه و محیط و سرویس‌دهی را هم فراموش نکنید. بعد از کمی استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه به سراغ کارتان بروید و با تمرکز زیاد آن را ادامه دهید.

وی کافه فلسطین

اگر دنبال جایی هستید که بتوانید در کنار قهوه، چای، اسنک و حواس پرتی کم کارتان را هم انجام دهید، ویکافه فلسطین را حتما در لیست خود داشته باشید. موزیکی معمولا در آن پخش می‌شود معمولا صدای بلندی ندارد و براحتی می‌توانید روی کاری که می‌کنید دافت داشته باشید.

سیت اندگو نیاوران

داشتن نوری که بتوانید بدون اینکه دست به تنظیمات لپتاپ خود بزنید با آن کار کنید از اساسی‌ترین نیازهایی است که باید به آن توجه خاصی داشته باشید. نحوه دکوراسیون و چیدمان هم بصورتی طراحی شده که صدای صحبت میزهای کناری را نخواهید شنید. همه اینها در کنار هم سیت اندگو را به یکی از ده بهترین کافی شاپ تهران تبدیل کرده است.

شنفت دیدارجای انقلاب

دکوراسیون داخلی طوری است که محیطی روشن و جذاب داشته باشد با سقف بلند. صندلی‌هایی که بتوانید راحت چند ساعت پشت سر هم به آن تکیه دهید و البته قیمت مناسب. اما تنها مشکل آن نبود اینترنت است که اگر یک مودم همراهتان باشد می‌توانید ساعت‌ها کارتان را با تمرکز انجام دهید.

کافه روبرتو پاسداران

تا حالا شده تجربه نوشیدن قهوه در یکی از کافه‌های تهران شما را به آن جا بازگرداند؟ روبرتو جایی است که با یک بار امتحان کردن مشتری دائمی آن خواهید شد. اما فقط یک مشکل وجود دارد؛ این که همه به اندازه شما این قهوه‌ها را دوست دارند و می‌خواهند که سری به آن بزنند پس انتظار شلوغی را داشته باشید.

لمیز ولیعصر

در دسترس بودن یکی از نکاتی است که هنگام انتخاب کافه بخاطر بسپارید، این کافه فضای دنج و روشنایی مناسبی دارد، سرویس‌دهی هم طوری است که به محض اینکه اراده کنید یک فنجان قهوه روبروی شما قرار میگیرد.

گراف قائم مقام

باوجودی که شاید دکوراسیون جذاب و مدرنی ندارد اما صندلی‌ها طوری است که از نشستن طولانی مدت خسته نخواهید شد. اما می‌توانید تا دلتان می‌خواهد چای و قهوه سفارش دهید و کارتان را انجام دهید.

کافه تایپ ایرانشهر

بعضی کافه‌ها مناسب این هستند که تمام روز تک و تنها روی کارتان تمرکز کنید و در واقع همکار یا گفت‌و‌گویی نداشته باشید. اگر شما هم جز این دسته‌اید خوب است که در فضای خوب و گاهی هم برای نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه به آن سر بزنید.

سام شهرک غرب

دکوراسیونی که علاوه بر جذابیت حس خودمانی بودن را به شما می‌دهد از نقاط مثبت کافه سام است. فضایی باز و دنج با پریز برق که بتوانید از وقتی به آن جا قدم میگذارید تا پاسی از شب خود و لپتاپتان را با هم شارژ کنید.

دیالما ولنجک

شاید پیش خود فکر کنید که جاهای زیادی هستند که می‌توانید آنجا بنشینید و کارتان را انجام دهید اما چندان انتخاب‌های زیادی ندارید گاهی شارژتان تمام می‌شود و پریز برق کنارتان نیست. بعضی اوقات هم صندلی‌ها طوری هستند که بعد از چند ساعت صدای کمرتان را می‌شنوید که به شما اعتراض می‌کند. کافه دیالما جایی است که خیالتان را از این بابت راحت میکند.

با شرکت محوطه سازی به روز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا