فروشگاه ساختمان

انتخاب مبلمان اداری مدرن برای شرکت شما

انتخاب مبلمان اداری برای فضای مدرن شرکت ها در کنار این که باید حداکثر راحتی و ارگونومیک در محیط‌های کاری را فراهم کند، باید مطابق بر دکوراسیون مدرن هم باشد. این موضوع نه تنها به زیبایی فضا و محیط کار کمک می‌کند، بلکه بر بهره‌وری اداری نیز تأثیر می‌گذارد و کارمندان آینده نگر را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ بنابراین، قبل از وارد شدن به فروشگاه جهت خرید مبلمان اداری بهتر است برخی از نکات مهم را در نظر بگیرید؛ با شرکت مهندسی محوطه سازی همراه باشید.

راهنمای انتخاب مبلمان اداری برای فضای کاری شما

به طور کلی، محل کار باید با مبلمان اداری مناسب تزیین شود؛ اما قبل از خرید، موارد زیر را در خاطر ثبت کنید:

  • قیمت و هزینه پرداخت
  • ابعاد فضای کار
  • نیازهای کارکنان
  • متریال و ارگونومی
  • روش خرید (فروشگاه حضوری یا وبسایت اینترنتی)

بودجه خود را برای خرید مبلمان اداری مشخص کنید

تنظیم مقدار هزینه پرداختی برای شروع کار بسیار مهم است، زیرا یک سرمایه‌گذاری مهم به حساب می آید. قبل از خرید هر نوع مبلمان اداری، هزینه را در نظر بگیرید. چقدر پول برای یک میز یا صندلی خاص هزینه خواهید کرد؟ چه تعداد میز و صندلی می‌خواهید؟ تعیین بودجه به شما کمک می‌کند تا قبل از خرید دقیقا بدانید به دنبال چه چیزهایی هستید (برند، کیفیت). برای بررسی بازه قیمت می‌توانید به وب‌سایت‌های فروش مبلمان اداری رجوع کنید و شرایط خرید از آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. همچنین برای صرفه جویی در هزینه‌های خرید می‌توانید از تخفیف‌های موجود در وب‌سایت‌های اینترنتی استفاده کنید یا از فصول حراج بهره نهایی را ببرید.

نیازهای محیطی و انسانی خود را بررسی کنید

امروزه کارمندان در حالت نشسته کار می‌کنند، بنابراین تهیه صندلی و میز راحت برای آن‌ها ضروری است. صندلی‌های ارگونومیک به حفظ بدن در حالت ایده آل و راحتی بیشتر مخاطب کمک می‌کند و حداکثر حمایت را از کاربر انجام می‌شود. در میان سبک دکوراسیون داخلی خود را در نظر بگیرید. آیا شما به دنبال یک فضای مدرن باز هستید یا می‌خواهید از پارتیشن‌های اداری استفاده کنید؟ به هر حال سعی کنید نیازهای محیطی خود را کشف کنید و ببینید چطور می‌توانید بهره‌وری کارکنانتان را افزایش دهید. می‌توانید از نیازها و خواسته‌های کارکنان خود نیز آگاه شوید، ببینید آن‌ها چه مشکلی دارند و چطور می‌توانند با مبلمان اداری خود حداکثر عملکرد خود را ارائه دهند.

ابعاد فضای کار اندازه‌گیری کنید

اندازه دفتر و نیروی کار خود را بررسی کنید، زیرا هر اینچ از محیط کار از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا فضای کاری شما همه سرمایه زندگی‌تان است. مبلمان موجود در فضای کار نباید محل کار را مسدود کند، بنابراین هر یک از اندازه‌گیری‌ها را در نظر بگیرید و به همان روش برنامه‌ریزی کنید. منطقی است که مبلمان را متناسب با فضای اداری خود خریداری کنید. ابتدا ابعاد محیط کار را اندازه‌گیری کرده و بررسی کنید که برای چه فضایی کدام مبلمان اداری مناسب است. از اتاق کارکنان گرفته تا اتاق کنفرانس، مبلمان خود را طوری انتخاب کنید که فضا برای رفت و آمد افراد به راحتی باشد. نظم دادن به مبلمان به روشی خاص نیز می‌تواند فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. در مورد قرار دادن کمدهای فایلینگ و فضایی برای ذخیره‌سازی اسناد نیز فکر اساسی کنید.

ارزش زیبایی شناسی و هویت برند

نوع از مبلمان اداری را خریداری کنید که می‌تواند به زیبایی دفتر شما کمک کند. طراحی خوب محیط کار، استرس را کاهش و بهره وری را افزایش می دهد. برای این کار، داشتن یک پیش زمینه کوچک در روانشناسی رنگ‌ها یک مزیت خوب محسوب می‌شود. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید دفتر شما فضایی خلاقانه و پرانرژی داشته باشد، از رنگ نارنجی استفاده کنید. اگر می‌خواهید خرد و آرامش را منعکس کنید، از رنگ آبی استفاده کنید. با این حال، هنگام انتخاب تعداد زیادی رنگ مختلف، مراقب باشید. علاوه بر این، مبلمان را فقط به دلیل دوست داشتن رنگ یا طرح آن انتخاب نکنید. شما باید یکی را انتخاب کنید که با برند یا شخصیت فضای اداری شما همراه باشد. مبلمان اداری شما باید نسبت به ارزش زیبایی و راحتی که ارائه می‌دهد فراتر رود. همچنین باید هویت و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند.

کیفیت متریال مبلمان اداری را در نظر بگیرید

به دنبال مبلمان اداری با کیفیت باشید، برای مثال چوب طبیعی و روکش چرمی می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. درختانی مانند چوب ماهون و بلوط از چوب‌های سخت هستند. این بهترین متریال برای ساخت مبلمان است، زیرا کیفیت و دوام بالایی دارند. کاج و سرو نیز از جمله چوب‌های نرم و با کیفیت دیگر به حساب می‌آیند، اما مبلمان ساخته شده از چوب سخت نسبت به مبلمان چوب نرم گران‌قیمت‌تر است. اگر مبلمان ارزان‌تر می‌خواهید، می‌توانید به سراغ ام دی اف و چوب با کیفیت پایین‌تر باشید. برخی از میزها از چندین متریال مختلف از جمله چوب، شیشه یا فلز ساخته می‌شوند. به هر حال استفاده از متریال با کیفیت می‌تواند اعتبار و زیبایی خاصی به فضای کاری شما ببخشد و به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نیز شناخته می‌شود. انتخاب متریال مناسب رابطه مستقیمی با مقدار هزینه پرداختی آن دارد، هر چقدر کیفیت ساخت و متریال بالا باشد، شما باید هزینه بیشتری را نیز پرداخت کنید. سرمایه‌گذاری در مبلمان اداری با کیفیت همچنین احتمال ایجاد مشکلات جسمی برای کارکنان را کاهش می‌دهد.

کلام آخر

مبلمان اداری را پیدا کنید که مطابق بر استانداردهای شما باشد. از تمام موارد بیان شده در بالا استفاده کنید تا بهترین محصولات را خریداری کنید. همچنین در زمان خرید از اعتبار فروشگاه محل خرید خود اطمینان حاصل کنید، آیا فروشگاه دارای گارانتی معتبر است؟ آیا خدمات بازگشت کالا را دارد؟ سعی کنید برای تمامی پرسش‌هایی که دارید جواب قانع‌کننده پیدا کنید. تقریبا می‌توانید انواع مبلمانی را پیدا کنید که برخی از آن‌ها نیازهای دقیق شما را برآورده می‌کنند. فقط کافی است جزئیات عملی مانند اندازه اتاق، اندازه میز، تعداد نفرات را بررسی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا