دکوراسیون

دکوراسیون اتاق خواب هنری

هنر از خلاقیت به جود آمده است. دکوراسیون های هنری هم ناشی از خلاقیت ها هستند. گاهی یک دکوراسیون اتاق خواب هنری با ساده ترین وسایل و حتی دورریختنی ها به وجود می‌آید. با آدرس مگ همراه باشید تا ایده هایی هنری برای دکوراسیون اتاق خواب خود بگیرید.

طبیعت را به اتاق خواب بیاورید.

طبیعت پر از ایده و امکانات است. سنگ ها، شاخه های چوب، کنده های قدیمی‌درختان، برگ های پاییزی، میوه های بلوط و کاج و بسیاری دیگر. از تک تک این جزییات طبیعی می‌توانید برای دکوراسیون اتاق خواب هنری استفاده کنید. اگر تم دریایی دوست دارید از ساحل سنگ های رنگی، صدف و گوش ماهی و ستاره دریایی جمع کنید و اتاق را با آن تزیین کنید. اگر از زیبایی رنگی پاییزی لذت می‌برید به سراغ شاخه های خشک و برگ های رنگارنگ پاییزی بروید. از برگ ها به عنوان آویز استفاده کنید. یا حتی با آن‌ها گل درست کنید. می‌توانید با سنگ روی دیوار اتاق خواب تابلو درست کنید. از تنه درخت صندلی درست کنید. میوه های کاج یا بلوط را رنگ کنید و از سقف آویزان کنید. با شاخه های چوب آباژور و لوستر درست کنید و هزاران زیبایی دیگر که می‌توانید از طبیعت به اتاق خوابتان بیاورید.

تابلوهای هنری برای دکوراسیون اتاق خواب هنری بسازید

تابلو حتماً قرار نیست یک نقاشی معروف و خاص باشد. می‌توانید از هر چیزی تابلو بسازید. از سنگ، تکه های شیشه و آینه، پارچه، دکمه، کاموا و هر چیزی که فکر می‌کنید.

می‌توانید قلم مو را بردارید و بی هدف روی بوم طرح بکشید. یا تابلوهای کلاژ درست کنید. اگر قصد دارید دکوراسیون اتاق خواب هنری برای اتاق کودک داشته باشید بد نیست روی آثار هنری آن‌ها تمرکز کنید. نقاشی های بچه ها را به صورت تابلو روی دیوار نصب کنید. اصلاً یک ایده جالب. اگر کودکتان زیاد نقاشی می‌کشد با نقاشی های او کاغذ دیواری درست کنید و دیوار اتاقش را بپوشانید. یا یک کاغذ بزرگ روی دیوار بگذارید و بگذارید کودکتان روی آن نقاشی بکشد.

ایده استفاده از تخته سیاه هم می‌تواند جالب باشد. یک تخته سیاه روی دیوار نصب کنید و هر روز یک طرح یا نوشته روی آن بکشید.

با عکس های خانوادگی تابلو درست کنید و روی دیوار نصب کنید. از نوار چسب های رنگی تابلو درست کنید. با این کار دیوارها هم کمتر آسیب می‌بینند.

از پارچه برای دکوراسیون اتاق استفاده کنید

تکه پارچه ها، شال و روسری رنگی و بافتنی ها هم می‌توانند اتاق خواب دخترانه را زیبا و هنری کنند. از اینترنت ایده بگیرید. پارچه و بافتنی ها را قاب کنید و روی دیوار نصب کنید. از دیوار و سقف می‌توانید شال آویزان کنید. یا پارچه ها را به صورت نوارهای باریک در آورید و اطراف تخت آویزان کنید. می‌توانید نوارهای پارچه ای را به هم ببافید و فرش درست کنید.

پارچه های نمدی هم ایده های خوبی هستند. نمدها با طرح ها و رنگ های مختلفی که دارند می‌توانند برای تزیین مورد استفاده باشند. با نمدها می‌توانید عروسک هم درست کنید.

با مواد بازیافتی وسایل زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب هنری خلق کنید.

شیشه های دور ریختنی، بطری ها، قوطی کنسرو و سایر مواد بازیافتی می‌توانند برای دکوراسیون اتاق خواب هنری کاربردی باشند. از شیشه های مربا به عنوان جا شمعی استفاده کنید و محیطی رمانتیک به وجود بیاورید. بطری های بازیافتی را رنگ کنید و برای تزیین استفاده کنید. قوطی های کنسرو را تزیین کنید و به عنوان دیوارکوب تزیینی یا گلدان به دیوار وصل کنید. از جعبه های چوبی استفاده کنید و با آن‌ها شلف بسازید. از روزنامه ها برای تزیین استفاده کنید. می‌توانید از روزنامه های لوله شده، بعضی وسایل کاربردی بسازید. با بطری ها گلدان برای گل های شاخه ای بسازید. با درب های رنگی بطری ها وسایل تزیینی و قاب بسازید.

برای دکوراسیون اتاق خواب هنری از شمع استفاده کنید.

از مدل های مختلف شمع در بازار استفاده کنید و اتاق خواب را تزیین کنید. حتی می‌توانید خودتان هم شمع با طرح های مختلف درست کنید یا شمع های ساده را با اکلیل، سنگ های تزیینی، صدف های کوچک، نخ های رنگی و هر چیز دیگری تزیین کنید.

در دکوراسیون اتاق خواب هنری از دکوراتیو ها استفاده کنید.

دکوراتیو ها وسایل تزیینی هستند که معمولاً روی دیوار نصب می‌شوند. انواع وسایل دکوراتیو وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را از بازار بخرید. مثل آینه های دکوراتیو، بشقاب های دکوراتیو و تابلوهای دکوراتیو و انواع دیگر.

لازم نیست همه دکوراتیو ها از بیرون بخرید. بشقاب های قدیمی‌زیادی در منزل وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در دکوراسیون اتاق خواب هنری استفاده کنید. آینه ها با طرح های زیبا و مدرن را هم می‌توانید خودتان بخرید و هم می‌توانید آینه های قدیمی‌را تزیین کنید برای تزیین اتاق خواب استفاده کنید.

برای دکوراسیون اتاق خواب هنری کودکان از خود کودکان استفاده کنید.

از ایده های کودکانه برای تزیین اتاق خواب کودکان استفاده کنید. با کاغذ رنگی فانوس و آویز و اشکال زیبا درست کنید و روی دیوار نصب کنید. یا تابلوهای کلاژ درست کنید. به کودکتان اجازه دهید روی دیوار نقاشی بکشد. کاردستی های کودک را روی دیوار اتاق نصب کنید. نمایشگاه کوچکی از آثار هنری بچه ها درست کنید که هم برای آن‌ها جذاب باشد هم دیگران را به اتاقشان جذب کند.

 وسایل قدیمی‌به اتاق خواب تم هنری می‌دهد

صندوقچه، میزهای قدیمی، چمدان قدیمی، چرخ خیاطی قدیمی، رادیوهای قدیمی‌و بسیاری وسایل قدیمی‌دیگر هستند که دکوراسیون اتاق خواب هنری برایتان به وجود می‌آورد. فقط احتمالاً لازم است یکم آب و رنگ به آن‌ها بدهید. از فنجان های قدیمی‌به عنوان گلدان برای گل های کوچک استفاده کنید. حتی یک توپ قدیمی‌که بادش خالی شده است هم می‌تواند در دیزاین اتاق خواب پسرانه استفاده شود.

نورپردازی دکوراسیون اتاق خواب هنری متفاوت است

اتاق خواب های هنری معمولاً نورپردازی متفاوتی دارند. بیشتر آن‌ها نورهای بسیار ملایم و مخفی دارند. می‌توانید از ریسه ها استفاده کنید و نور هنری ایجاد کنید. از انواع لامپ های تزیینی زیبا هم می‌توانید استفاده کنید.

منبع: شرکت لند اسکیپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا